mandag 15. august 2011

Gammelt blir som nytt!







Høsten nærmer seg, og har så smått begynnt å rydde bort ting som blomster, potter og møbler ute! Vi bor jo i ett lite hus med lite lagringsplass, så hvor skal jeg gjøre av alle tingene mine? Jo vi trengte ett nytt stuebord, så sagde like godt av bena og vips hadde vi ett kjempe fint stuebord! Er super fornøyd! Hvorfor skal en kjøpe nytt? Liker gamle ting og syns det er spennende at de kan brukes om hverandre!

FIN FIN MANDAG TIL DERE! STOR VELKOMMEN TIL NYE FØLGERE!
KLEM KLEM

post signature

7 kommentarer:

  1. Det der var ingen dum ide... Bordet ble jo kjempefint det...

    Sliter med lagringsplass til utemøbler vi også, noe som møblene dessverre bærer preg av...

    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  2. Så lurt! Det passa jo kjempe fint i stua også :)
    { Natalie }

    SvarSlett
  3. Så stilig!
    Bordet passet jo kjempe bra!

    Off har desverre lite lagringsplass her å.. men har en hel sofa med to stoler og bord.. i rotting.. :P haha Lurer på hvor jeg skal gjøre av det i vinter.. :D

    SvarSlett
  4. Det der var jo en kongeidé! Fantastisk altså :)
    Dere har det virkelig vakkert hjemme hos dere. Den veggen med tapet er bare lekker!

    Fabelaktig start på uken ønskes deg og dine. Her blir det full fres fram til helgen. Men nå er det blogging og kos, før joggeskoene knytes på og frøkna skal ut å løpe.
    Smil og klem

    SvarSlett
  5. Hejsan! Snyggt och enkelt. Tcker precis som du -varför skall man köpa nytt!

    SvarSlett
  6. Kjempefint bord!
    Og helt enig, trenger ikke alltid kjøpe nytt nei;)
    Jeg eeelsker tapeten din med trær på ♥ Den er bare lekker!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Hei.

    Et tips: vi bruker lekestua til oppbevaring av hagemøbler. Begrenset med plass, men det går akkurat. Hadde jeg bare vært flinkere til å kvitte meg med ting og tang så hadde vi hatt 3 kott og et kjellerrom til disposisjon. Nå er det fullt i alle rom. Huff og huff...

    Smart idé. Hvor hadde du dette bordet før?

    Jeg har ennå ikke vært i byen for å hilse på deg. Det tar sin tid. Hihi...

    Klem Mona C

    SvarSlett