tirsdag 8. november 2011

Nytt hus!

JA vi skal flytte! Lenge siden jeg har tittet innom, for de siste ukene har vært totalt kaos ( i hodet mitt) Vi skal brått flytte fra vært kjære hus, og ble brått rammet av skikkelig panikkangst! Gud hva har vi gjort? Roen kommer sakte men sikkert igjen og begynner å glede meg over nytt hus og det å skape ett nytt hjem! Huset er ikke gammelt, men alikevel har vi store planer for det, vegger skal rives, nytt gulv, tak og kjøkken! Bare å brette opp armene! Her holder jeg på å rydde , vaske og ordne for visning over helgen! Krysser det vi har av fingre og tær på at noen vil bo akkuratt her!

klem klem

post signature

7 kommentarer:

  1. Spennende! Gratuere med nytt hus:)

    SvarSlett
  2. Spennende!!
    Gratulerer så masse, det blir nok veldig bra;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Det blir spennende da. Ikke langt avgårde håper jeg? Du må holde av 14.januar iallefall. Da blir det bloggtreff. Du leser mer om det på bloggen min i morgen tidlig.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Så artig:)

    GRATULERER med nytt hus, spennene:)
    Gleder meg til å "se"

    Ha en fin dag:)

    Klem fra Kai

    SvarSlett
  5. Så spennende, gratulerer.

    Gleder meg til å følge med.

    SvarSlett
  6. Nå kan du melde deg på hvis du har lyst. 50 plasser og førstemann til mølla. Bra respons så langt.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. SÅ spennende! Gratulerer med nytt hus, gleder meg til og se hva dere gjør med prosjektet etterhvert :)

    ha en fin helg videre,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett