torsdag 12. september 2013

Kontraster!









Jeg er glad i kontraster. Liker det hvite veldig godt, men syns det er fint å bruke noe sammens med alt det hvite. Jeg bruker mye fra naturen, som store kongler og alle mine hjemmelagde flettede kranser. I tillegg er sink en fin kontrast, og for dere som har besøkt meg før, vet dere at jeg har sink i alle varianter. Hyllen over pc´n er  ett av mine mange finn.no funn!



I dag har vi nok en dag med nydelig september vær! Ut og nyt den alle sammen!




KLEM KLEM





7 kommentarer:

  1. Kontraster er veldig pent..
    Liker stilen din veeeeldig godt - vakkert!:)

    Ha en fin ettermiddag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Kontraster skaper stemning;) Du kan virkelig dette med å få det koselig rundt deg;)
    Jeg har hjemmedag i dag. Det bakes brød kanskje blir det litt plomme chutney;)
    Men føst skal jeg ha en kopp kaffe i høstsola;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Nye og gamle - det er noe som jeg liker best. Fantastiske gamle saks.Oh, dette er min favoritt stil :-) .Hilsen Anna

    SvarSlett
  4. Så fint det er hos deg! Har sendt deg svar på mailen din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja 1000 takk! Og du hører nok fra meg! Glemmer ikke den sengen med det første!

      Fin søndag til deg!

      Slett
  5. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett
  6. HI soo koselig :) Fint blog du har her.. so mye fine ting.. liker din interiör.
    har akkurat selv flyttet til Norge ... og begynte lese norske blogger ;)
    Velkommen til min blog vis det intreserer deg.. valkoisentalontarina.blogspot.com

    SvarSlett