takk gud for finn! hjemme IGJEN fra en kjapp tur til OSLO! fant en fint avlastningsbord jeg bare MÅTTE ha! og jeg får STORT sett det jeg har lyst på!! sikkert ganske BORTSKJEMT! det TOK meg 3 timer fram OG tilbake OG henting i en blokk!! MEN gud for en DEILIG tur! å ha 3 TIMER for seg selv! uten skrik i BAKSETE og :mamma sett på kaptein sabeltan,høyt......høyere! med foten hardt og GODT plassert på gassen og min egen MUSIKK på anlegget!! en rå MIX av depeche mode`s behind the weel OG never let me down again, så høyt at jeg at jeg ikke hører MINE egne tanker engang, litt fort fort og ventet nesten å se BLÅLYSET i bakruta! for ja! JEG er nok fortsatt litt HARRY, liker fortsatt bil og styling og savner nok litt min golf cabriolet med karman styling!! he he! DET var den gang det OG dette er NÅ! MEN godt å TA seg EN tur alene!
Kuvert som gör dina gåvor extra fina
-
Låt oss gå rakt på sak: rätt kuvert lyfter hela presenten. Poängen är att
ett kuvert inte bara är ett skydd utan en första kontakt med gåvan. Här får
du pr...