torsdag 10. desember 2009

S for Soverom!











2 kommentarer:

  1. Så kul s du har da... he he ;)
    Den ble kjempe flott på soverommet... gleder meg til vårt soverom blir ferdig, har 1 uke ferie første uka i januar så satser på at vi får gort masse da.... kanskje ferdig da krysser fingrene....
    Så leit at du har blitt syk... må ha masse god bedring vennen håper formen blir bedre...
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Så koselig med alle disse sviblene. Jeg holder faktisk på å "plante" noen i litt kreative løsninger jeg også nå. Og da var det jo kjekt å komme inn hit å få noen tips!!

    Ang. kjøkkenHÅNDklær. Ting er på gang! Men det tar litt tid. Stikk innom igjen, så skal jeg si fra KLART OG TYDELIG på min blogg når ting er klart!!!

    Desverre kan jeg ikke si mer enn det nå...
    Men tusen takk for din forespørsel!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett