fredag 11. desember 2009

Svibler, Svibler, Svibler!




her LIGGER jeg, fortsatt under teppe på sofaen! feber i 39 og VONDT i kroppen! HVA skal jeg gjøre? legger ut noen BILDER jeg tok for noen dager siden! er blitt så GLAD i svibler ! de er dekorative med røttene,løken og den grønne STILKEN! i tillegg er de rimelige og det er jo BRA i disse juletider! og plante kan en gjøre i ALT som tåler vann! jeg har brukt sausnebb,MIN GAMMLE terrine og i norgesglass! har sikkelig hamstret disse, for de kan brukes til så MYE! har norgesglass med te-lys,pepperkaker,godteri,olivers kornblanding,svibler,umake små skjeer og bruker de som lyslykt! kjekkt med TING som kan brukes til sååååå MYE! ønsker alle en fortsatt fin fredag!(den alller ALLER beste dagen i uken!)


3 kommentarer:

  1. Hei Jeanette!
    Så koselig at du la igjen en hilsen hos meg! Det er så utrolig gøy å "møte på" bloggere fra Fredrikstad!

    At jeg ikke har sett din blogg før, er et mysterium.. Her var det mye lekkert, du! :)

    Når det gjelder eikekongler, så har jeg ikke noe svar til deg.. Eneste konglestedet jeg vet om er ved den minste dammen i Fredrikstadmarka, der finner du lerkekongler! Håper du finner det du leter etter!

    Jeg legger meg til som følger her hos deg, jeg :)

    Ha en deilig fredag!
    Juleklem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  2. Åhh så flott... har begynt og få litt sansen for svibler selv... så blir nok mange av dem her også etterhvert...
    Så leit at du fortsatt er syk da... kjedelig...
    Bare ELSKER norges glass selv og begynner å få en stor samling... De er så flotte og kan virkelig brukes til alt...
    Ha en fin helg og MASSE god bedring vennen... håper du blir frisk og rask snart...
    klem victoria

    SvarSlett
  3. Hej Jeanette,
    Så skönt att höra att du äntligen fått ditt paket, och att du blev nöjd med dina inköp. Jag beklagar än en gång att det tog sådan tid.
    Jag önskar dig en riktigt härlig jul och ett gott nytt 2010 !
    Varma kramar/Marita

    SvarSlett