onsdag 6. oktober 2010

lilla er for meg høstens farge!





lilla er og blir høstens farge nr.1! ENIG? jeg har fått MASSE inspirasjon av masse blogger for dette tema-høstpynting ved INNGANGSDØREN! endelig var det min tur for pynting! dagene og ukene går veldig veldig FORT med ett nytt familiemedlem! ikke alltid like lett å få LITT tid for seg selv og kosetid! MEN i dag har hun sovet og koset seg i VOGNEN sin så jeg fikk litt tid til det jeg er SÅ glad i! nemlig å dille og dalle litt! dette fikk bli mitt INNLEGG for i dag og se såååååå NYDELIG LILLA er mot det hvite! HAR DU PYNTET TRAPPEN FOR HØSTEN?

2 kommentarer:

  1. Lekkert:) jupp- lilla har tatt innpass her i heimen, i form av gardiner, erica, kranser, kurver og noget attåt;)

    Kos dere med lille snupp.

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  2. Hei på deg.

    Ja det var jo bare så fint da, enig med du lilla hører høsten med. ;o) Selv har jeg bare kjøpt hvite ericar da. hehe

    Ha en fortsatt knall kveld.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett