onsdag 24. november 2010

naturen inn i huset!






JEG får nesten litt dårlig samvittighet av å ta INN disse søte små juletrærne! tittet meg godt rundt så ingen så meg når jeg dro de OPP av jorden ! MEN de gjør seg så godt inne nå før jul! og JEG vet jeg ikke er alene om å GJØRE det! DETTE søte lille treet står på kjøkkenbordet , og i en gammel fajanse mugge gjør det seg EKSTRA godt! har nå en samling av FAJANSE som blir brukt til mye mer enn akkuratt å servere MAT i! som DERE sikkert ser MÅ jeg også her bruke KONGLER! elsker disse KONTRASTENE mot det HVITE!

KLEM klem

6 kommentarer:

  1. Så herlig lite juletre du har fått tak på...
    Og for en utrolig nydelig liten prinsesse du har ;) <3

    SvarSlett
  2. Er jo så lekkert hos deg
    Herlig med naturen inn på denne tida
    Ha en god onsdagskveld videre

    SvarSlett
  3. Du bør ikke ha dårlig samvittighet. Når du ikke vil ha de inne, sett de i en bøtte med vann i kjelleren og plant de ut igjen til våren:-) Bu bare låner:-)
    Håper vi sees snart.
    Fine bilder og Josefine vokser så fort.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei på deg.


    Fine bilder. Ja en må bare ta med litt av naturen inn ja, det er lov det. hehe
    Jeg har vel henta over 20 busker til hagen min her. hehe Har også henta inn masse å lagd ting av til jul nå. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  5. Hei, følte meg som en bebijuletremorder da jeg hentet mine (men det ble så fiint!). Så fine bilder, liker den rene, enkle stilen din uten for mye dilldall :)

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Ang lite juletre,vi kan jo plante det ut igjen hvis det har rota på,hi,hi!Så har en ikke så dårlig samvittighet!
    Fine bilder som alltid!!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Sol

    SvarSlett