tirsdag 16. august 2011

Stuebordet mitt før & etter!

Midtstill

BORDET FØR!



BORDET ETTER!

Jeg fikk ett par spørsmål etter forrige innlegg ang sofabordet mitt! Bordet fant jeg BILLIG på favoritt butikken min, finn.no! Jeg malte det hvitt (så klart) og hadde det ute til den hvite hagebenken! Var super fornøyd med det , men nå føler jeg at sommeren snart er over og begynnte å bekymre meg litt over hvor jeg skulle lagre utemøblene! Syns dette ble en bra løsning!

FIN FIN TIRSDAGSKVELD TIL DERE!
klem klem

post signature

3 kommentarer:

  1. Oi så flott det ble! *smile*
    Sånt bord kunne jeg også tenkt meg.

    Har forresten blitt inspirert av deg til å kjøpe "Pletter i luften", og har nå en liten samling rundt i stue og kjøkken (foreløpig iallefall, får se hvor flink jeg er med dem). *smile*

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempelurt! Jeg blir så imponert! Så enkelt liksom :)

    Jeg har vært på stoff&stil i dag og skal igang med prosjekt spisestuestoler. Får håpe det blir bra :)

    Fabelaktig tirsdagskveld til deg!
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så fint at min nysgjerrighet ga mulighet for et innlegg.

    Jeg hadde nok gjort det samme ved plassmangel. Nok et spm. Hva gjorde du med det gamle bordet? Hihi...

    Klem Mona C

    SvarSlett